Rosie Huntington-Whiteley dodává spodní prádlo sebevědomí
25letá modelka, která nedávno vedla kampaň pro značky Marks & Spencer a Burberry, pokládá spodní prádlo za vrchol dámského nákupu a tvrdí, že její obnažené fotografie jsou určeny pro ženy, ne pro muže. „Nebyl to plán. Vyvinulo se to přirozeně. Při focení jsem se cítila velmi dobře.“
„Spodní prádlo je vrchol dámského nákupu a miluji ten pocit sebevědomí, který ženě dodává. Miluji ho, je ženskou záležitostí, mužskou až druhotně.“
Rosie pracuje v módě už od teenagerských let a přiznává, že někdy zoufá nad svými staršími fotkami. „Měla jsem takové štěstí a pracovala jsem s úžasnými klienty a fantastickými značkami. Ale když se dívám na svoje fotky, když mi bylo 16, ptám se: ´Co jsem si myslela?´ Určitě ne, že to bylo dobré, věřte mi!“ „Když se vám něco nezalíbí hned od začátku, obyčejně se vám snaží lidé namluvit, že je to dobré. Vždy byste však měli věřit vlastním pocitům,“ dodala modelka.
Komentáře (0)
Celebrity look ještě není okomentován. Přidejte svůj koment jako první...
Účesy celebrit k vyzkoušení v HappyHair
všechny účesy celebrit